Jawor-Parkiet – startuje z długofalową kampanią, w której wystąpią ambasadorzy marki Edyta i Cezary Pazurowie.
Naturalne jest piękne!
Coraz chętniej w prasie i mediach społecznościowych wracamy do naturalności. Pokazuje to, że jesteśmy zmęczeni wyidealizowanym wizerunkiem, z którym trudno się utożsamić i który prowadzi do zbyt wysokich wymagań względem siebie oraz kompleksów. Kampania Jawor-Parkiet „Podłogi z pazurem” zrywa z utopijnymi ideałami, ma uwalniać role społeczne, pozwala wychodzić ze stereotypów i utrwalonych schematów. Bo tacy są tez ambasadorzy. Są domatorami, są aktywni w biznesie i showbiznesie, uprawiają sport, gotują i podróżują.
- W przygotowanych kreacjach odbiorcy będą mogli obserwować Cezarego i Edytę w ich codziennych obowiązkach i przyjemnościach. Każdy z nas, tak jak oni, czy to w pracy czy w życiu prywatnym, wchodzi w różne role. A podłoga Jawor-Parkiet stanowi dla tego odpowiednie tło – mówi Grzegorz Sadowski, dyrektor ds. marketingu i rozwoju sieci sprzedaży Jawor-Parkiet.
Podłogi gotowe na każdą rolę w Twoim życiu
Niezależnie od wieku czy statusu, każdy z nas wchodzi w różne role społeczne. Jesteśmy aktywni w biznesie, jesteśmy żonami, mężami, mamy pasje, dzieci i przyjaciół. Pracujemy, ale lubimy też chodzić na imprezy i cenimy odpoczynek w domowym zaciszu.
– Kampania „Podłogi z pazurem” niesie ze sobą przekaz, że podłoga Jawor-Parkiet jest intuicyjnym wyborem dla każdej osoby z charakterem. Przez ten „charakter” rozumiemy zainteresowania, styl życia. Bo to one determinują wybory, jakie podejmujesz. Przez wystrój domu, samochód, sport, który uprawiasz – wyrażasz też siebie. Podłoga Jawor-Parkiet może towarzyszyć ci w życiu bez względu na rolę w jaką obecnie się wcielasz – dodaje Janusz Gawiński, Dyrektor Generalny Jawor-Parkiet.
Wybierasz jak czujesz
Każdy z nas jest inny. Każdy też lubi coś innego. Jedni kochają glamour – eleganckie wnętrza gotowe na celebrowanie specjalnych chwil. Inni wiejską sielankę w stylu country. W tych przestrzeniach: jemy, gotujemy, pracujemy przy komputerze, organizujemy imprezy, bawimy się z dziećmi i zwierzętami, czytamy w ciszy książkę. A podłoga Jawor-Parkiet jest gotowa na to wszystko. W szerokiej ofercie producenta podłóg drewnianych każdy znajdzie coś dla siebie! Od klasycznych parkietów i desek przez eleganckie podłogi Chevron i Luxury, aż po charakterne, ręcznie stylizowane podłogi z Retro Collection.
Podłogi Jawor-Parkiet są nie tylko piękne, ale też wyjątkowo trwałe, a także w pełni ekologiczne. Bezpieczne dla człowieka i środowiska, w całości składają się z surowców naturalnych, a do ich zabezpieczenia producent wykorzystuje wyłącznie lakiery i oleje bez rozpuszczalników i szkodliwych substancji. Wszystko to z troski o środowisko, ale przede wszystkim o satysfakcję konsumenta.
Za koncepcję kreatywną kampanii oraz za działania PR-owe odpowiada agencja Wordsmith PR. Autorem zdjęć i kreacji artystycznej jest fotograf Piotr Ratuszyński. Oprawę graficzną opracowała RG Design agencja kreatywna we współpracy z Grzegorzem Sadowskim, dyrektorem ds. marketingu i rozwoju sieci sprzedaży Jawor-Parkiet.
Działania komunikacyjne ruszają 22 kwietnia 2022 r. Długofalowo obejmą komunikację na nośnikach outdoorowych, w social media oraz content marketing.