„Wiwat polski design!”. Pod takim hasłem w dniach 22-24 listopada 2024 odbyła się trzecia edycja naszego autorskiego wydarzenia Jawor-Parkiet Designers Weekend.
W hotelu Sobienie Królewskie gościliśmy 170 osób: architektów, projektantów, franczyzobiorców, partnerów biznesowych i przyjaciół Jawor-Parkiet. Naszym gościom zapewniliśmy weekend pełen merytorycznej wiedzy i dobrej zabawy. W programie eventu znalazły się m.in. ciekawe szkolenia, warsztaty i prelekcje, a także oficjalna premiera nowej marki podłóg SPC Virtus by Jawor Parkiet.
Główną atrakcją wieczoru inauguracyjnego była uroczysta gala finałowa 6. edycji konkursu Jawor-Parkiet Design Awards, podczas której poznaliśmy laureatów. Galę poprowadzili Edyta i Cezary Pazurowie, ambasadorzy marki Jawor-Parkiet.
Drugi dzień Designers Weekend rozpoczął BiznesMixer, podczas którego architekci odwiedzali stosika partnerów wydarzenia. W mniejszych grupach, sprzyjających nawiązywaniu relacji uczestniczyli w prezentacjach produktów. Na stoisku marki Raro zapoznali się z najnowszą ofertą frontów, blatów i uchwytów meblowych. Kontakt-Simon zaprezentował szeroki wybór osprzętu elektroinstalacyjnego, w tym gniazda i łączniki w wielu opcjach kolorystycznych. Focus-Stone, marka oferująca kamień naturalny oraz kompozyty kamienne przedstawiła architektom całą gamę materiałów o szerokim zastosowaniu we wnętrzach. Z kolei marka Bålstil przygotowała prezentację nowoczesnych i tradycyjnych kominków.
Dużym zainteresowaniem uczestników cieszyła się prelekcja Sylwii Dąbrowskiej (@video.teacherka) na temat: „Tworzenie atrakcyjnego contentu video kluczem do nowoczesnej promocji pracy projektanta wnętrz”.
Popołudniową część warsztatową pod hasłem „telewizyjne moodboardy wnętrzarskie” stanowiły zajęcia praktyczne, podczas których architekci mieli za zadanie stworzyć efektowny moodboord do projektu „Forest House”, bazując na próbkach materiałów dostarczonych przez partnerów Designers Weekend. Do wykorzystania w kreatywnej tablicy inspiracji były podłogi drewniane Jawor-Parkiet, akcesoria meblowe Raro, kamień Focus Stone, osprzęt Kontakt-Simon, ale także tapety Casamance (już wkrótce dostępne w salonach sprzedaży Jawor-Parkiet) oraz akcesoria i dodatki dekoratorskie dla podkreślenia własnego stylu i uzyskania klimatu domu blisko natury.
W drugim etapie, uczestnicy warsztatów mieli za zdanie nagranie rolki video prezentującej wykonany moodboard i opublikowanie jej na Instagramie. Autorki najlepszych prac otrzymały pamiątkowe upominki, a wyróżnione moodboardy można zobaczyć na profilu @jaworparkiet_pl na Instagramie.
Podsumowaniem części merytorycznej drugiego dnia Designers Weekend było szkolenie z partnerem technologicznym wydarzenia, firmą WSC, pod hasłem „Nowoczesne cyfrowe narzędzia do projektowania wnętrz”, które poprowadził arch. Konrad Zabiełło.
Sobotni wieczór rozpoczęliśmy od rozmowy na scenie o kulisach powstawania telewizyjnych programów wnętrzarskich z architekt Martą Czerkies, prowadzącą i współtworząca program „Kupione i co dalej” na antenie Canal+ Domo. Po kolacji goście bawili się przy muzyce na żywo. Koncert zespołu Terytoria był zwieńczeniem Jawor-Parkiet Designers Weekend 2024.
Dziękujemy wszystkim gościom za wspaniały, wspólnie spędzony czas. Osobne podziękowania składamy naszym Partnerom, który współtworzyli z nami to niezapomniane wydarzenie. Zapraszamy do obejrzenia fotogalerii oraz relacji video na naszym kanale na You Tub