Targi i eventy

jaw (21 of 71).jpg

It’s a Vintage Style! Konferencja handlowa Jawor-Parkiet 2019 za nami

Tradycją już są coroczne spotkania zespołu naszej firmy z partnerami biznesowymi Jawor-Parkiet. W tym roku konferencja handlowa nawiązująca do premierowej kolekcji podłóg Vintage Series, miała charakter międzynarodowy poprzez wizytę dystrybutorów naszych podłóg z Chin. Zaprosiliśmy naszych gości na wycieczkę przez dekady – turystycznie i muzycznie – aby, oprócz rozmów o rozwoju biznesu, mogli chwilę odetchnąć i zainspirować się piękną przyrodą oraz zabytkami Dolnego Śląska.

Bulwar zachodzącego słońca
Uczestnicy konferencji spotkali się w 28 maja w Wałbrzychu. Pierwszego dnia podczas prezentacji firmy Jawor-Parkiet Grzegorz Sadowski, Dyrektor Handlowy Jawor-Parkiet przedstawił informacje na temat kierunków rozwoju marki, profesjonalizacji m.in. w Azji kanałów sprzedaży, dzięki czemu staje się ona brandem globalnym.
Natomiast Sebastian Sklepik, specjalista ds. kluczowych klientów oraz architektów Jawor-Parkiet zaprezentował nowoczesne rozwiązania technologiczne wspierające sprzedaż.

Wieczór przyniósł pierwszą niespodziankę – nocne zwiedzanie Zamku Książ. „To przygoda, podczas której turyści wyruszają wraz z przewodnikiem w podróż przez mroczne, zamkowe korytarze. Grupa uzbrojona jedynie w światło lamp przemierza zarówno najciekawsze komnaty zamkowe, jak i te nieudostępniane w trakcie dziennego zwiedzania m.in. dawne Hochbergowskie piwnice. Przejście po zamku organizowane jest w tajemniczej atmosferze przepełnionej opowieściami o przerażających i nieznanych historiach związanych z Książem, a na turystów czekają trzymające w napięciu wydarzenia. Mary i zjawy  mroku czuwają zawsze i w tle Nocnego Zwiedzania odbywają się różne, mrożące krew w żyłach sceny”. Uczestnicy konferencji handlowej, momentami z duszą na ramieniu przemierzali mroczne korytarze historii, dzieląc się później wrażeniami przy grillu na zamkowym dziedzińcu.

Gorączka złota i ... środowej nocy
Kolejny dzień konferencji handlowej Jawor-Parkiet 2019 zapowiadał się bardzo atrakcyjnie. Uczestnicy mogli poczuć klimat Easy Rider wybierając się motocyklem po górskich szlakach, albo  pieszo wędrować po górach, jak Stairway To Heaven. Największym zainteresowaniem cieszyło się jednak zwiedzanie Kopalni Złota „Złoty stok”. Zapewne dlatego, że Diamonds are a Girl's Best Friend :).

Wycieczki były dla naszych gości dopiero preludium przed wieczorem – dyskoteką „Z DJ’em przez muzyczne dekady”. Mimo środy, ten wieczór był prawdziwą gorączką sobotniej nocy! Pół żartem, pół serio ;). W rytm Rock Around The Clock! Na parkiecie spotkali się Madonna i Frank Sinatra. W odbijanym można było trafić na Britney Spears lub Julio Iglesiasa, który szeptał „You're the One that I Want”. Parkiet nawet na moment nie stygł, ponieważ każdy tego wieczoru to „You are the dancing queen”! Za Jennifer Lopez zachęcaliśmy – Let’s get loud! I daliśmy radę, przecież "We Are the Champions"!



Integracja, komunikacja, to podstawy sukcesu
Konferencje handlowe z udziałem naszych partnerów biznesowych, to już tradycja – podsumowuje spotkanie Janusz Gawiński, Dyrektor Generalny Jawor-Parkiet. Te spotkania, oprócz tych codziennych roboczych, mają dla nas wszystkich ogromne znaczenie. Nasi goście, na co dzień sprzedający nasze podłogi drewniane, dowiadują się jeszcze więcej na temat kolekcji, a także planów, kierunków rozwoju naszej firmy. To ambasadorzy naszej marki, którzy muszą znać filozofię naszego biznesu, aby ją właściwie interpretować i realizować.  Natomiast my jako firma u źródła dowiadujemy się o potrzebach naszych klientów docelowych. Integracja sprzyja także lepszej komunikacji. To niezbędne, kiedy jako firma chcemy utrzymać się na branżowym szczycie w Polsce, czy zdobywać rynki za granicą. Poza tym zależało nam na tym, aby spotkanie było także chwilą oddechu od codziennych obowiązków. Bardzo dziękujemy naszym gościom za udział w konferencji i do zobaczenia za rok.